لپ تاپ ایسوس مدل Asus Vivobook R1502ZA-BQ762 i۳(۱۲۱۵U)-4GB-256GB SSDAsus Vivobook R1502ZA-BQ762 Laptop

Asus Vivobook R1502ZA-BQ762
Asus VivoBook R565EP
Asus VivoBook R565EP
Asus Vivobook R1502ZA-BQ762
Asus Vivobook R1502ZA-BQ762
Asus Vivobook R1502ZA-BQ762
شناسه محصول: 47_39 دسته: , , ,

لپ تاپ ایسوس مدل Asus Vivobook R1502ZA-BQ762 i۳(۱۲۱۵U)-4GB-256GB SSDAsus Vivobook R1502ZA-BQ762 Laptop

شناسه محصول: 47_39 دسته: , , ,

تومان

ناموجود

هنگامی که یک محصول موجود شد به من خبر بده

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
افزودن به لیست انتظار
ویژگی های محصول
  • سری پردازنده :Core i3
  • ظرفیت حافظه RAM :4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی :256 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی :Intel
  • دقت صفحه نمایش :Full HD| 1920 x1080
  • طبقه‌بندی :کاربری عمومی

نقد و بررسی

لپ تاپ ایسوس مدل Asus Vivobook R1502ZA-BQ762 i۳(۱۲۱۵U)-4GB-256GB SSD

لپ تاپ ایسوس مدل Asus Vivobook R1502ZA-BQ762 i۳(۱۲۱۵U)-4GB-256GB SSD

Asus Vivobook R1502ZA-BQ762 Laptop

بررسی لپ‌ تاپ ایسوس vivobook R1502ZA-BQ762

Asus Vivobook R1502ZA-BQ762 Laptop-با لپ تاپ ASUS Vivobook انجام کارها در هر مکانی آسان است و می‌توانید به آسانی سبک خود را در جهان دلخواهتان نشان دهید. همه چیز در مورد Vivobook 15 جسورانه و بهبود یافته است، از پردازنده قدرتمند نسل دوازدهم Intel® Core™ تا صفحه نمایش واضح و شفاف، لولای صاف 180 درجه، رنگ‌های مدرن و طراحی هندسی شیک. امروز با Vivobook 15 شروعی تازه داشته باشید! از مشخصات فنی لپ‌ تاپ ایسوس vivobook R1502ZA-BQ762 می‌توان به 256GB حافظه SSD با اتصال PCIe NVMe، رم 4 گیگابایتی DDR4 و پردازنده‌ی گرافیکی UHD Graphics ساخت اینتل اشاره کرد. این لپ تاپ با صفحه نمایش IPS-level و رزولوشن FULL HD 1920×1080 به بازار عرضه شده که دارای پوشش مات است.

ایسوس

لپ‌تاپ R1502za برای کارهای مولتی‌مدیای پردازشی، کارهاهای روزمره و اداری و اجرای نرم‌افزار‌های سبک، بسیار مناسب است.لپ تاپ ویوو بوک ایسوس برای خنک سازی از تیغه‌های یخی آیرودینامیک از طریق دو لوله حرارتی ارتقا یافته و یک فن جدید IceBlades که به طور موثر انتقال حرارت را تسریع می‌کند بهره می‌برد. فن و پروانه 87 پره IceBlades از پلیمر کریستال مایع ساخته شده است که به آنها اجازه می‌دهد سبک‌تر و نازک‌تر از فن‌های معمولی باشند. هر تیغه فن IceBlades دارای یک طراحی آیرودینامیکی منحنی سه بعدی است که به فن اجازه می‌دهد به سرعت جریان بهتر و نویز کمتری دست یابد. علاوه بر این، فن های IceBlades از یک یاتاقان دینامیک سیال نیز استفاده می‌کنند که در مقایسه با فن‌های معمولی می تواند به کاهش لرزش بهتر و نویز کمتری دست یابد.

طراحی لپ‌ تاپ ایسوس vivobook R1502ZA-BQ762

طراحی کیبورد لپ‌ تاپ ایسوس vivobook R1502ZA-BQ762 دارای پس زمینه نوری است تا در محیط کم نور با روشن کردن پس زمینه نوری، کیبورد کاملا خوانا و قابل مشاهده باشد. وقتی به vivobook R1502ZA نگاه می‌کنید، تصور می‌شود که مشغول تماشای یک اولترابوک رده‌بالا هستید زیرا ضخامت این لپ تاپ تنها 1.99 سانتی متر و وزن آن 1.7 کیلوگرم است.

Asus Vivobook R1502ZA-BQ762 Laptopصفحه‌نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ، با حاشیه کم خود تجربه کار با دستگاه و همچنین دیدن فیلم را لذت‌بخش‌تر می‌کند. این صفحه نمایش رزولوشن FHD را به کاربر ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های بسیار عالی این نمایشگر پوشش مات است که در اثر استفاده طولانی مدت از لپ تاپ باعث می‌شود چشم شما خسته نشود.

صفحه کلید vivobook R1502ZA-BQ762

ماموریت شرکت ایسوس این است که تعامل انسان با فناوری را به سطحی بالاتر و شهودی‌تر از همیشه ارتقا دهد. جدیدترین صفحه کلید ASUS ErgoSense طوری طراحی شده است که تجربه ورودی بی‌نظیری را که با نحوه حرکت، احساس و لمس کاربران هماهنگ است، ایجاد می‌کند. آسایش کاربران بالاترین اولویت ایسوس است. به همین دلیل است که صفحه‌کلید ErgoSense حس فوق‌العاده رضایت‌بخشی دارد. صفحه کلید ErgoSense را تجربه کنید، و به زودی متوجه خواهید شد که بدون زحمت در کار خود در حال گشت و گذار هستید.

قدرت پردازش لپ‌ تاپ ایسوس vivobook R1502ZA

لپ‌تاپ 15.6 اینچی ASUS vivobook R1502ZA دارای پردازنده اینتل Corei3 1215U و همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics Shared است. این سری از پردازنده همراه با رم 4 گیگابایتی DDR4 عرضه شده است. مجموعه پردازنده دستگاه به همراه دیگر ویژگی‌های آن، این لپ‌تاپ را برای انجام کارهای اداری، وب‌گردی، فعالیت‌های مولتی‌تسکینگ، فعالیت‌های پردازشی و … بسیار مناسب ساخته است. شما می‌توانید نتایج مقایسه‌ای و بنچمارکینگ پردازنده i3 1215U را در لینکی که در همین نوشتار قرار داده شده است مشاهده نمایید.

پورت ASUS vivobook R1502ZA

Vivobook دارای یک درگاه USB-C® 3.2 Gen 1، دو درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-A، یک درگاه USB 2.0، خروجی HDMI® و یک جک ترکیبی صدا وجود دارد است. بنابراین اتصال به انواع لوازم جانبی، نمایشگرها و پروژکتورهای بسیار آسان است.همچنین برای ارائه تجربیات استثنایی کار از راه دور و کنفرانس ویدیویی، Vivobook دارای فناوری ASUS AI Noise-Canceling است که از تحلیل صوتی برای جداسازی نویزهای ناخواسته از گفتار انسان استفاده می‌کند. این فناوری به فیلتر کردن نویز محیط برای بهترین کیفیت تماس گروهی کمک می‌کند.به کمک این لپ تاپ با پردازش صوتی DTS، می‌توانید صدای پیشرفته‌تری را از طریق بلندگوهای قدرتمند برای صدایی بدون اعوجاج و باس عمیق‌تر تجربه کنید. پردازش صوتی DTS باعث می‌شود بلندگوهای کوچک قوی‌تر و بهتر به نظر برسند. همچنین این لپ تاپ صدای باورنکردنی را به هدفون شما منتقل می کند.

باتری ASUS vivobook R1502ZA

باتری این لپ تاپ 3 سلولی و با ظرفیت 42 وات ساعت است که شاردهی دستگاه را تامین می‌کند تا مدت زمان زیادی را بتوانید به دور از پریزهای برق به کار با لپ تاپ خود بپردازید. این باتری از جنس لیتیوم یون است که عمر بالایی دارد.

ایسوسایسوس ویوو بوک دارای گارد آنتی باکتریال است یعنی با 99% مهار باکتری‌ها سلامتی شما محفوظ است سطح هر لپ‌تاپ حاوی هزاران باکتری مضر است. برای حفظ بهداشت لپ‌تاپ، توسط گارد آنتی‌باکتری ایسوس محافظت می‌شود. در واقع، گارد آنتی باکتریال از نظر علمی ثابت شده است که بیش از 99 درصد از رشد باکتری‌ها در یک دوره جلوگیری می کند، همچنین سطوح لپ تاپ شما را برای مدت طولانی تمیز و بهداشتی می‌کند و از انتشار باکتری های بالقوه مضر از طریق تماس کاهش می‌دهد.

جمع‌بندی

R565EA یکی از کارآمدترین میان‌رده‌های کمپانی ASUS است. این دستگاه شامل پردازنده مرکزی اینتل Corei3 1215U است. ASUS vivobook R1502ZA همانند ظاهر فوق‌العاده خود، از قدرت پردازشی بالایی نیز بهره می‌برد. لپ‌تاپ asus مدل vivobook R1502ZA-BQ762 دارای عملکرد مناسب، وزن سبک، طراحی زیبا و سخت افزار مناسب است. به کمک این لپ تاپ کاربر امکان انجام امور روزمره، امور دانشجویی یا اداری و در کل انجام امور نیمه سنگین را دارد.

ضمانت نامه

دارای ضمانت نامه معتبر

برند

ایسوس

رنگ

نقره ای

وزن

۱.۷ کیلوگرم

ابعاد

۳۵۹.۷x۲۳۲.۵x۱۹.۹ میلی متر

سازنده پردازنده

Intel

سری پردازنده

Core i۳

مدل پردازنده

۱۲۱۵U

محدوده سرعت پردازنده

۲.۸گیگ هرتز و بیشتر

فرکانس پردازنده

۱.۲-۴.۴ گیگ هرتز

حافظه Cache

10مگابایت

پردازنده مرکزی (CPU)

Intel®Core™ i۳-۱۲۱۵U Processor ۱.۲ GHz (۱۰M Cache, up to ۴.۴ GHz, ۶ cores)

ظرفیت حافظه RAM

4گیگابایت

نوع حافظه RAM

DDR4

ظرفیت حافظه داخلی

۲۵۶ گیگابایت

نوع حافظه داخلی

SSD

مشخصات حافظه داخلی

۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع SSD M.۲ ۲۲۸۰ PCIe ۴.۰x۴(درایو حالت جامد) (Solid State Drive)

سازنده پردازنده گرافیکی

Intel

مدل پردازنده گرافیکی

Intel UHD Graphics

حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی

بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا

اندازه صفحه نمایش

۱۵.۶ اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS level panel

دقت صفحه نمایش

Full HD

۱۹۲۰ x۱۰۸۰

توضیحات صفحه نمایش

۴۵% NTSC color gamut شدت روشنایی ۲۵۰ نیت

قابلیت‌های دستگاه

صفحه نمایش مات
وبکم

درایو نوری

بدون درایو نوری

توضیحات وبکم

۷۲۰p HD camera With privacy shutter

مشخصات اسپیکر

SonicMaster

درگاه‌های ارتباطی

USB
Wi-Fi
HDMI
Bluetooth

شبکه بی سیم Wi-Fi

Wi-Fi ۵(۸۰۲.۱۱ac) (Dual band) ۱x۱ + Bluetooth ۴.۱

تعداد پورت USB Type-C

۱ عدد

طبقه‌بندی

کاربری عمومی

نوع باتری

لیتیوم-یونی

توضیحات باتری

۴۲ وات‌ساعت – ۳ سلولی

سیستم عامل

بدون سیستم عامل

تعداد پورت USB 2

0

۱ عدد

تعداد پورت USB 3

2

۲ عدد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لپ تاپ ایسوس مدل Asus Vivobook R1502ZA-BQ762 i۳(۱۲۱۵U)-4GB-256GB SSD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان عضویت در پویان کالا : 19 سپتامبر 2024
80 از 5
4 رضایت خرید|(2) رای
این فروشنده ، موقعیت مکانی خود را برروی نقشه مشخص نکرده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.

محصولات مرتبط